15 január, 2012

Prágák / Pragues

Ismét egy régi vágy megvalósulása :) Gondolatban talán már két éve is van, hogy foglalkoztat, de csak halogattam...
Rendszerint abba a helyzetbe kerülök, hogy ha nincs időm, akkor mindig tudom, mit fűznék, ha pedig rám szabadul egy kis szabadidő, akkor elfeledkezem erről a 'mit fűznék' listáról :)


This is again bringing one of my long-lasting wishes to fruition :) It had been on my mind for about two years but I kept putting it off...
I usually find myself in the situation that when I'm busy I always know what I would bead if I had time for it, but when I have a little free time I regularly forget about my 'what-to-bead' list :)


S hogy miért lett máris kettő? Be kell valljam, az eredeti változat nem nyerte el a tetszésem. Mert számomra hiányzik belőle a törékenység, a finomság, a kecsesség... Iszonyatosan vaskosnak találtam :( De nem vagyok olyan könnyedén feladó típus, vagyis újra próbálkoztam, azzal az elgondolással, hogy minden gyöngynél egy mérettel kisebbet használok. Bejött :) Imádom a feketét, de a lilára olló vár...

And why are there two of them now? I must admit that I'm not keen on the original (lilac) version very much 'cause I miss exility, delicacy, gracefullness... from that bracelet. I actually find it awfully fubsy :( But I don't like giving up things easily so I tried again and decided that I would use one size smaller beads and it worked :) I love the black bracelet, but the other will be taken apart...

25 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Fantasztikus darabok, a fekete nagyon nagyon tetszik!

Barbara írta...

Nagyon szép mindkettő! Én is kisebb változatban szeretem jobban.

Cari írta...

Preciosas!!!!!!!!! la negra me encanta..........

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty beadwork!!!!!!!!!!!!!

Kritti írta...

Gyönyörűségesek!! Nem is tudom, melyik tetszik jobban:)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

MIndkettő szép, kár lenne a nagyobbat szétvágni.:(( Esetleg ajándékba valakinek...? Ez a kisebb gyöngy dolog viszont jó ötlet.

LUCY írta...

Maravilloso trabajo.....

Schnappy írta...

Hú de szuperek, nagyon tetszenek ezek a karkötők!:)

Andrea Isfan írta...

Gyonyoru a fekete! De a lila is szep.

Lakota mágia írta...

Mindegyik szép, de nekem is a fekete tetszik jobban! ..sokkal jobban!!!!
:-)))

Panka gyöngye írta...

A fekete nekem is tetszetősebb:))Úgy látom vagyunk ezzel egy páran:)

Vervian írta...

Csatlakozom a zömhöz. A fekete a nyerő! De persze a lila is szép, én pl. szeretem a hangsúlyos, széles karikat. :-)

Csilla írta...

Szuper mindkettő, de valóban a fekete a "finomabb"! És nagyon jó ötletet adtál ezzel, köszi! :)

RaMary írta...

A fekete a kedvencem - de nagyon! Varázslatosan szép, és nagyon elegáns! Imádom!

Unicornio írta...

Wonderful beadwork!

Zsófi írta...

Micsoda elegáns kis karkötők.
A feketéhez gondolatban már hozzá is képzeltem egy kisestélyit :-)

Sviro (Ildi) írta...

Csodásak lettek, de nekem is a fekete tetszik jobban :))

Gruber Tímea írta...

Mindkettő nagyon szép!

Edit írta...

Gyönyörűek!!!
A fekete a kedvencem! :)

Blacklady írta...

Hi Nikoletta,
wow so great work. I love all, but the black one is my favourite. :)
greetings
karin

Piky73 írta...

Igen-nagyon köszönöm mindenkinek a hozzászólását!!! :)

I thank you all for your kind comments :)

Csíkocska írta...

Nagyon szépségesek! Meglepi vár a blogomba! :)

Marilla írta...

Gyönyörűek lettek a karkötőid !!!!Valóban a fekete finomabb ,kecsesebb lett .Nekem is a kis fekete tetszik jobban .

Jewelrita írta...

Mindkettő gyönyörű!

Büki Bianka írta...

Nagyon szép lett mindkettő, én nem tudnék választani! :)