22 január, 2012

Várom a jelentkezőket :)

Nagy örömmel jelentkeztem Ildi PIF játékára, mely gyöngyös életem első ilyen vállalkozása :)
S most szeretettel várom a hozzám jelentkezőket :)



Az alapszabály:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első három ember, aki kommentet hagy ennél a bejegyzésnél, hogy jelentkezik a játékra, kézzel készített ajándékot kap tőlem az elkövetkezendő egy éven belül (365 nap a határidő).
3. Akik kommentet hagynak, azok vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukba és a fent írtak szerint ők is továbbviszik a játékot. Csak ebben az esetben kapják meg a meglepetést tőlem.


S az én kiegészítésem:
Örömmel fogadom, ha a kommenten belül felfeded kedvenc színedet is :)

4 megjegyzés:

Kántorné Szilvi írta...

Szia!
Én sem csináltam még ilyet gyöngyös pályafutásom alatt, de talán most!
Mikor kell meghirdetnem a játékot a blogomon?
Én kékpárti vagyok. A kék minden árnyalatát szeretem, de a türkizt a legjobban.
Kaszilva

Olive írta...

Még sosem jelentkeztem PIF-re, de most megteszem! :) Nagyon tetszenek a munkáid, bármit szívesen elfogadnék, minden szín szóba jöhet! Várom az ajándékot, és reménykedem, hogy nem a 365. napon kapom meg. :)

timianya írta...

Szia,
nagyon izgalmasan hangzik a felhívás, bár bevallom, hogy fogalmam sincs milyen ez a játék.
A kedvenc sznem az ametiszt.
:-)

Piky73 írta...

Köszi Lányok a jelentkezést és nagyon igyekszem a meglepik elkészítésével :)