17 december, 2010

Vidámságos / Joyish

Barátnőm kért meg, hogy 9 éves keresztlányának készítsek valamit karácsonyra, így született meg ez az élénk színeket összevegyítő peyote szett. Mivel utolsó pillanatban készültem el velük, a képeket már szürkületben tudtam csak készíteni, vagyis nem lettek a legjobbak :(

My friend asked me to bead a Christmas present for her nine-year-old god-daughter. So I decided to make something lively and cheerful. As I finished them in the very last minute the pictures were taken in almost twilight. Consequently, they are not the best :(

Sajna nagy hibát követtem el, amikor néhány peyote kari mintáját úgy mentettem le, hogy nem jegyeztem fel kiktől származnak :( Köztük ennek a karinak is az alapötletét konkrétan nem tudom kinek, de nagyon köszönöm!!!

I'm afraid I made a mistake when I downloaded a few peyote bracelet patterns without noting who they are designed by :( This is one of them so I'd like to thank anybody for the basic idea of this bracelet very much!!!

S hozzá elkészítettem első, s rég várt Flower Power medálkámat csupa 15/0-ás kásával. Imádom, s ezért a következő biztosan a sajátom lesz :)

And for the necklace I picked the Flower Power pendant which I've been longing for for ages. I used only 15/0 size seed beads and I must say I love it!!! Therefore the next one will surely be mine :)


S egy minyurka gyűrű, ami remélem, jó is lesz méretben! Bár gumis damilra fűztem...

And a tiny ring. Although I used elastic thread I hope it will fit.


És együtt a következőképp néznek ki :)

And that's how they look together :)


Ez már vakus kép, mert mire a szalag is rákerült, besötétedett.

This picture was taken with a flash because by the time I completed it with the band it'd got dark.


24 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon CUKI lett ez a szett Nikikém! Annyira helyes, csajos színeket kombináltál össze. Bár gondolom a karkötő jóval rövidebb egy felnőtt karinál, de azért nem kis meló lehetett megfűzni! Nagyon ügyi vagy, a virág megfűzéséért is le a kalappal! :) Alíz

MELI-BEADS írta...

Szia Niki!
Gratulálok a szép szetthez.Tényleg nagyon vidám a kari.A flower-powerr miatt,meg plus elismerésem!Én már régóta abrándozok róla,de még nem volt elég bátorságom megfűzni.
Áldott,Békés Karácsonyt kivánok neked.
Meli.

Chinita írta...

Nagyon édes lett!:)) Biztosan örülni fog neki!:) Találtam Bécsben gyöngyöst!:)) Ill japán gyöngyök nem voltak, csak kerámia, fém, ásványok, 1-2 érdekesség.:) Ha szeretnéd leíroma címet, de csak jöv 7en tudom, mert anyuméknál van a papír amire felírtam.

Tiszi írta...

Nekem nagyon tetszenek. :) Szerintem bármilyen kislány hálás lenne érte.

tita írta...

Me encanta todo,maravilloso.Besos

Maria írta...

Nagyon-nagyon tetszik! Jó nagy munka lehetett, de megérte! Biztosan nagy örömöt szerzel vele.

Las Creaciones de Boricua írta...

Wow!!!! very pretty!!!!!!

Marilla írta...

Gyönyörű lett a kis szetted .A kari nagyon vidámra sikeredett.

Nikol írta...

Nem vagyok már 9 éves, de én bizony elfoganám a karkötőt. :) :)
Hasonlót Monica blogjában láttam, itt:
http://parizsdesign.blogspot.com/search?updated-max=2009-10-18T11%3A00%3A00%2B02%3A00&max-results=20

Pearly írta...

Nagyon szépek lettek! A Flower Power-ed is cuki! Aranyos kis szett!

Kriszta írta...

Nagyon csúcs lett ez a peyote karkötő!!!!!!!!!!!!! Imádom a szineit is, nagyon hangulatos!!!!!!!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szuper a szett!!!

NoNa9 írta...

Me encanta el brazalete! los colores la hacen una pieza muy alegre.

Unknown írta...

Még én is elfogadnám!:)Igazi színes,vidám kiscsajos szett! Azért nem mondanám, hogy terméketlen vagy!:)

Unknown írta...

Nagyon szép, vidám szettet alkottál!! Szerintem az én lányaimn is boldogan elfogadnák :)

Vervian írta...

Nagyon édesek! :-)

Szirtesdori, alias Dorkadesign írta...

Kedves Niki, köszönöm szépen kedves soraid, s kívánom, legyen Neked és Szeretteidnek is Békés Karácsonyotok!
Szeretettel puszillak,
Dóri:)
P.S.: AZ új esztendőre pedig további szépségek alkotását kívánom:)

Zsófi írta...

Szia Niki :-)
Mind-mind olyan szép, hogy nem is tudnék választani. De arra már most késztetést érzek, hogy a Flower powert majd kipróbáljam 15-ös kásával....
A peyote karkötő csúúúúcs. Imádom, mert olyan nagyon vidám :-))
Békés, boldog ünnepeket kívánok!
Zsófi

Zöldgyöngy írta...

Nagyon aranyos szett! :)

U. J. írta...

Dear Piky73,
I am real happy, that you following my blog and that I know your GREAT
beadwork-blog now!
All your pieces are so beautiful, and
you make so many kinds of jewelry
that´s amazing!
I wish you Merry Christmas and good luck for 2011.
Kind regards from Austria:
Uli Jez

Piky73 írta...

Kösszencs Lányok a soraitokért :)

Drága Nikol, jó tippet adtál, köszönöm :) Bár nem a Monica mintáját követtem - azt is letöltöttem ugyan -, de megtekintve az ő blogját, ott volt talán a kulcs: Ande :) Minden bizonnyal tőle töltöttem le ennek a mesés kis Hippie karinak az alapötletét :)
Szóval köszönöm Ande :)

S Neked is igazad van Emese! Beindultam szerencsére :) Az idő sürgetett, és már újra jól is esik a fűzögetés :)

Thank you Girls for your comments :)

Lakota mágia írta...

Nagyon szépséges-vidám szett! Szuper jól néz ki!
A karkötő különösen tetszik!!!
:-)

Sviro (Ildi) írta...

Én kashaya oldalán láttam hasonló karkötőt, de ő is Andét adja meg ötletadóként.
Nagyon szépek lettek, nem kis munka lehetett, de mérte :)

perlenmuster írta...

Thanks for using my tutorial for the flower power. I really love the color combination you have used.
Holle