23 december, 2010

Csere-bere / Swap


A blogon keresztül ismerkedtem meg egy nagyon tündéri amerikai hölggyel, Cyndi-vel. Már elég régóta követem a blogját, mégis mindig ledöbbenek az újabb, s egyre lenyűgözőbb alkotásain. Főleg táskákat készít, csodálatos anyagokat használva. S bevallom, én csak álmodozni mertem arról, hogy egyszer nekem is lesz Tőle valamim. S lám, az álmom valóra vált, s a minap ezt a csodálatos Abbey Bag-et, és kiegészítőit kaptam tőle cserebere ajándékul :)
A történet az oliva négyzetes karkötőmmel kezdődött, amelyből Cyndi szeretett volna egy fekete rózsaszín változatot. Felvettük a kapcsolatot, megbeszéltük a részleteket, s a postázás után izgatott várakozás következett. A nagy karácsonyi postaforgalom ellenére viszonylag gyorsan célba ért a csomagom, s nagy örömömre Cyndi el volt ragadtatva a karitól :) Én pedig a táskától :)
Fantasztikus volt megajándékozni egymást! Nagyon-nagyon köszönöm Cyndi :)


Thanks to the blogs I've got to know Cyndi, an absolutely fantastic American Lady. I've been following her blog curiously for quite a long time now but I'm still amazed at her more and more stunning works. She mostly sews bags using lively materials and, to be honest, I kept dreaming of owing something made by Cyndi.
Well, my dream has come true and the other day I received this amazing Abbey Bag with a purse and a tissue holder. We'd agreed in a swap :)
The story started with my olive square bracelet which she wished to have in black and pink. We contacted, discussed the details and having posted the parcel came the suspense. Despite the busy mail service at this time of the year my package arrived at Cyndi's quite quickly and it gives me much pleasure that she was really pleased with her new bracelet :) So was I with my new bag :)
It was a great feeling to present each other. Thank you very-very much Cyndi :)




5 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

A táskád és a kiegészítői nagyon dögösek, vidám színűek Nikikém! A négyzetes karkötőt pedig csak csodálni tudom, főleg mert elég melós darab! Nem vagyok rózsaszín párti, de ez a kicsit lilás rózsaszín tökéletes a feketével. Szerintem nagyon jó cserét csináltatok. :)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Kívánok Neked és szeretteidnek boldog ünnepeket!

Szuper kis csereberét csináltatok!

Kritti írta...

Nagyon jól néznek ki!
Ez a karkötő pedig észveszejtő, nagyon tetszik!
Kívánok Neked és kedves Családodnak örömökben, szeretetben gazdag békés ünnepeket!!!

Vervian írta...

Csodaszép alkotásokat csereberéltetek! Nagyon nagy örömet okoztatok egymásnak! :-)

Edit írta...

Jól sikerült cserebere!! :-) Szuper lett a kari!!!!