20 január, 2013

Rég elmúlt Karácsony... / Christmas is well over...

Nem vittem túlzásba a saját készítésű karácsonyi ajándékokat, csupán egyetlen könyvjelzőt készítettem párom anyukájának az ajándék kiegészítéseként. A golyóhoz Ildikó mintáját használtam fel, melyet nagyon-nagyon köszönök Neki :) 
Bár már réges-régen beszereztem különböző méretű fagolyókat, ez volt a legelső, amit befoglaltam, s annyira élveztem, hogy gondolkozok a folytatáson :)

At Christmas I did not present anybody with own-made beaded jewellery, except my mother-in-law with this bookmark as a supplemental gift. Its pattern was created by Ildikó so let me give her a big thank-you :)  
Although I bought a lot of differnet sized wooden balls a long time ago, this was the very first one I have used but I enjoyed it so much that I'm thinking of the continuation :)

Újabb Napsugaras medálkámat Viktória napra készítettem párom testvérének. Sajna mivel utolsó pillanatban döbbentem rá, hogy ki fogok futni a kásagyöngyből, nem volt más választásom, minthogy sodronyt használjak a láncrészhez. Viszont így is sikerült meglepetést okozni vele :)

This newest Sunray pendant of my own design was made for my sister-in-law. Unfortunately, as I realised it in the very last minute that I would run out of the seed-beads, I had no other choice but use stranded wire for the necklace. Anyway, it was a great surprise :)


A Szilvesztert Krakkóban ünnepeltük, ahol a csodálatos időben kellemeset sétálgattunk, kávézgattunk, vásároltunk... de leginkább maximálisan kikapcsolódtunk, így felfrissülve kezdtük az új esztendőt :)

We celebrated the New Year's Eve in Krakow, Poland where we had great and very pleasant strolls, coffees, shopping-time... in the beautiful weather, but most of all we became totally relaxed so we could start the new year filled up with lots and lots of fresh energy :)

5 megjegyzés:

Sviro (Ildi) írta...

Nagyon szeretem a napsugaras, igazán mutatós. A könyvjelző is szép ezekben a színekben. Krakkó ... meghoztad hozzá a kedvem, tudod-e? :)

RaMary írta...

Kedves, vidám színekkel alkottad meg a könyvjelzőt, nagyon tetszik. A napsugaras medál pedig igazán elvarázsolt! A krakkói fotók csodálatos hangulatúak, igazán szívesen sétálgatnák ezek között az épületek között!:))

Schnappy írta...

Nagyon tetszenek a gyöngyös alkotásaid!:)

Gruber Tímea írta...

Jó kis ajándékok! A bogyó szuper lett ne hagyd abba. A sodronyos megoldás nekem azért tetszik mert így légies, könnyed hatása van a nyakláncnak.

tita írta...

Nicoletta,me encantan esas bolitas ,el colgante maravilloso,felicidades.Un beso