03 január, 2013

PIF-ek teljesítve :) / PIFs accomplished :)


Szilvi a türkizt kedveli

Tavaly januárban kihívás elé állítottam magam, s bevállaltam első PIF játékomat. Nagy örömömre hamarjában összejött az én hármasom, ezért igencsak lelkesen azonnal hozzá is kezdtem fűzögetni az ajándékokat. Csakhogy 2012 első fele rengeteg negatív eseményt rejtegetett a családom számára, ami miatt sok hangulatom nem volt kreatívkodni. Aztán jött a nyár, mozogtunk erre-arra, ami az időmet teljesen lefoglalta. Így végül tél, majd Karácsony lett, mire befejeztem, s postára adtam meglepetéseimet :)
Úgy döntöttem, hogy kizárólag saját ötlet alapján szeretném elkészíteni az ékszereket, egyedül a kedvenc színekben kértem segítséget. Szilvi és Orsi már vissza is jeleztek, hogy elnyerte tetszésüket a meglepim :) Remélem Timihez is épségben elérkezett a csomag!

Timi az ametisztet választotta

Last January I took on a challange - I applied for a PIF game. Gladly, my threes got together quickly so I started beading the presents immediately and enthusiasticly. However, the fist half of 2012 had a lot of disappointing affairs for my family therefore I did not feel like doing anything creative. Then summer arrived, when we were always on our way which occupied all my time. And even winter and then Christmas had come by the time I could finish and post my surprises :)
I decided that I would make the jewels following my own ideas. It was only the favourite colours that I asked for help with. Szilvi and Orsi have already let me know that they like my presents :) I hope Timi has also received the pack yet!

Orsi rám bízta a színválasztást - bár kéknek tűnik, eredetiben lila :)

16 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Pretty beadwork!!!!!!!!!

Kritti írta...

Gyönyörű ajándékok!!! Biztos, hogy nagy sikerük lesz:)

Orsi írta...

Nagyon szép ajándékok!

RaMary írta...

Mindhárom ajándék gyönyörű, nagyon tetszenek! Kívánom,hogy ebben az évben kevesebb baj és több gyöngyözésre (is) fordítható időd legyen.

Zöldgyöngy írta...

Szépséges ajándékokat csináltál! :) Minden jót az új évre! :)

Alma írta...

Csodaszép ajándékok! Tartson sokáig most az alkotókedved kívánom!

Kántorné Szilvi írta...

Köszönöm itt is ezt a gyönyörűséget!
Nagy sikere van a környezetemben!
Mindegyik szép lett, de az enyém tetszik a legjobban!

Gruber Tímea írta...

Nagyon szép ajándékokat készítettél!

Marilla írta...

Nagyon szépek a láncok !!!Boldog Új Évet kívánok n!!!eked

Sviro (Ildi) írta...

Most sajnálom igazán és nagyon-nagyon, hogy nem jelentkeztem Nálad én is. Mindhárom gyönyörű, de Szilvit irigylem a legjobban. Hmmmm.

Lakota mágia írta...

Fantasztikusan szép mindegyik!!!
:-)

Blacklady írta...

Hi Nikoletta,
wow three beautiful and great works... I love all, but my favorite is the first one....
greetings
karin

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Csodás ajándékok, tuti befutók!

April írta...

Thank you for your visit and kind words;) Beautiful necklaces, especially the first one is very impressive;)

timianya írta...

Drága Niki!
Szerencsésen megkaptam és is csodás ajándékaidat, amit azóta is büszkén viselek.
Nálam is nagyon összejöttek a dolgok, ezért maradtam adós még a kép felrakásával is, de bízom benne, hogy hamarosan egyenesbe jövök.
Még egyszer nagyon köszönöm, nagy örömet okoztál vele.
Timi

Piky73 írta...

Nagyon örülök Lányok, hogy örömet tudtam okozni a meglepetésekkel! Jó volt 'játszani', szerintem legközelebb is fogok :)
Köszönöm a sok kedves bátorítást is :)