06 június, 2010

Türkiz napsütésben :) / Turquoise in sunshine :)



Peyote befoglalás és herringbone lánc saját magam meglepetésére :) A láncot a Párizs felé vezető úton készítettem, így legalább gyorsan elrepült a nagy távolság és a fűzés se volt monoton :)

Peyote bezeling and a herringbone necklace to surprise myself :) I made the latter one on my way to Paris which had great advantages - firstly, I had the feeling that beading 'shortened' the long distance, as well as it wasn't at all monotonous to complete the necklace :)

18 megjegyzés:

Kritti írta...

Nagyon elegáns darab!

Bogi írta...

Szerintem gyönyörű lett!

Paky írta...

very elegant!!!!!!!

Petra írta...

Deszép! :) Úgy szeretem a türkizek mintázatát.. Hát szívesen viselném én is! :D

Sockentick írta...

Wonderful beadwork, great colors!!!

ekszerlada írta...

de gyönyörű ez a türkisz befoglalva!!
csak egyet nem értek,hogy tudtál zötykölődve fűzni??
Nem borultak ki a gyöngyök??:))
Ezen én olyan jót röhögtem,ez is egy furcsa tünete ennek a mániának:))

Zöldgyöngy írta...

Szépségesek! Irigyellek a párizsi út miatt... :)

POÉ írta...

Nagyon szép lett !!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Wow de csodás lett! Nagyon klassz kis szett! Nem kis meló lehetett a láncrészt megfűzni, jó hosszú darab! A nálam hagyott megjegyzésedre válaszul: :) nagyon kíváncsi vagyok, a Te karkötőd hogy fog kinézni, és örülök, hogy ötletet adhattam! :) Puszillak, és kíváncsi vagyok egy kis párizsi élménybeszámolóra is ha van időd! :) Alíz

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Gyönyörű ékszert fűztél magadnak! Tetszik!

Unicornio írta...

Bravo, fantastic!!!!

Piky73 írta...

Drága Ildikó,
Az igazság az, hogy a gyöngyös dobozkámat csak magam megnyugtatása végett tettem be a kézitáskámba, nehogy elvonási tüneteim keletkezzenek az úton (persze titkon azt remélve, hogy elő is fogom tudni venni majd :) Nos, legnagyobb megdöbbenésemre oly nyugalmas volt a busz, hogy egy gyöngyszemet se veszítettem :) Szóval csak sajnálkoztam volna, ha tétlenül kell üldögéljek utitársaim között :)

Drága Alíz,
Nagyon tömören szuper volt Párizs :) Annyira klappolt minden, hogy hihetetlen! Igyekszem a napokban részletesen is mesélni, illetve a képeket is feltöltöm majd picasa-ra :)

S mindenkinek nagyon köszönöm a dícsérő szavakat!

Millió puszka,

Niki

Forget-me-not írta...

Ez megint nagyon gyönyörű!

Blacklady írta...

Hi Nicoletta,
i hope this is your name.
this is beautiful and nice colours.
lg karin

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép! Nagyon tetszik nekem is!!!

tita írta...

MUY BELLA ESTA TURQUESA,ME ENCANTA.
BESITOS

Edit írta...

Gyönyörű! Nagyon tetszik!

Gabessz írta...

Gyönyörű! Nagyon tetszik így egyszerűen befoglalva!