25 február, 2010

Az első gyűrűm :) / My first ring :)



Azonnal megszerettem a színét ennek a Rivolinak, pedig azt se tudom konkrétan, milyen :) Talán Golden Shadow???
A lényeg a lényeg, ahogy az egyik este a kezembe vettem, gondoltam, itt az ideje, hogy végre körbefoglaljam medálnak. Nem nagyon akartam túldíszíteni, de mivel csak 10 mm-es átmérőjű, a jelen változatban túl kicsinek bizonyult nyakban. S ekkor jött az ötlet, hogy vajon hogyan mutatna az újjamon???

Nos, be kell valljam: IMÁDOM!!!

Mindenképp szeretném szettesíteni! (A fotókat viszont majd lecserélem, amint kisüt a nap, mert ezek nem teljesen adják vissza a gyöngyök színeit. )

I immediately fell in love with the colour of this Rivoli, although I don't even know what it is exactly :) Maybe Golden Shadow, or something like that???
The main point is that when I was holding this crystal in my hand the other day I thought it was high time to bezel it. I didn't want to over-adorn it, however, this version seemed to be too small for a pendant since the Rivoli is only 10 mm in diameter. So I had a sudden idea and checked how it would look around my finger :)

I must admit - I LOVE IT!


And I really would like to have a bracelet and a necklace as well to make them a set :)
(I'm gonna change the photos,though, as soon as the sun begins to shine because these ones don't reflect the real colours of the beads well.)

22 megjegyzés:

Norita írta...

Nagyon szép lett! Gratula!

Mandy írta...

Nagyon ritkán hordok gyűrűket (kivétel 1 db arany), valahogy ez az egy ékszer ami távol áll tőlem, de ez nagyon tetszik! Kellemesek a színei és pont az "egyszerűsége" miatt szép.

Orsi írta...

Csodaszép lett! Én is imádom! Várom a szettecskét hozzá! :)

Edit írta...

Az én első gyűrűm olyan volt, mintha egy ovis csinálta volna:-)))
Nagyon jól sikerült!!! Gyönyörűek a színei, megérdemli a szettesítést!

Márticska írta...

Még sok ilyet,mert gyönyörűűű!

Panka gyöngyei írta...

Nagyon klassz lett!Gratulálok.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Niki, ez tényleg nagyon szép!

Zera írta...

Nagyon jól sikerült, kíváncsi vagyok a leendő kiegészítőire... :)

LUJZA Gyöngyei írta...

Szuper jó lett ez a gyűrű Nikikém! :) Alíz

Perlentick@koeln.de írta...

Very nice colors. Beautiful work!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Drága! :) Nagyon szépséges kis gyűrűt fűztél! Gratulálok az első gyűrűdhoz!!! :))) Igen, a színét jól sejted! Ez nagyon szép szín! :)
Elhiszem, hogy Imádod! :)
Már csak egy hét és talizunk! Hipp-hipp-hurrá! :))))
Puszillak!

Belinda Saville írta...

What a sweet little ring, Nikoletta! I agree with you, it would be perfect as a set ;-)

Kiss Antalné írta...

Én is imádnám!
Csodaszép!!

Ági mama írta...

Csodálatos lett!!

Piky73 írta...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm... :)

Thanks & thanks & thanks... :)

Roberta írta...

Gyönyörű lett, gratulálok!!!!!

Valerie írta...

Gyönyörü!

timpi írta...

Nagyon szép lett, belopja magár az ember szívébe. Szerintem legyen folytatása.

Hobbi írta...

Tényleg gyönyörűszép!

Schnappy írta...

Hello! Gyönyörű lett, gratulálok! HOnnan szerzed a mintáidat?

Vadnainé Almási Mária írta...

Úúúú, Niki, ez eszméletlen jó lett! Nem rég használtam fel én is az ilyenemet:)) Annyira gyönyörű a csiszolása, imádnivaló! Várom a folytatást!:)

lola írta...

Enhorabuena es expectacular tu anillo,pero la verdad es que todo tu blog es precioso.Besitos.