21 szeptember, 2009

Szigetek / Islands


Szerencsém volt az elmúlt tíz napot azon görög szigeten tölteni, ahol e csodaszép öböl található. Bár az idő nem mindig volt a legtökéletesebb, remekül éreztem magam, hisz rengeteg időm volt olvasni és természetesen gyöngyöt fűzni. A Zakynthoson készült ékszerekről hamarosan elkészülnek, s láthatók is lesznek a fotók :)
De hogy ne legyen olyan fájó a szigetről való hazatérés, ferihegyi landolás után egyenesen a budapesti Gyöngyszigetbe vezetett utam, ahol jópár kincsre tettem szert. Azt hiszem, nem csoda, hogy ilyen élményekkel gyarapodva teljesen kicseréltnek, energiadúsnak érzem magam :)


I was lucky to spend the last ten days on that Greek island where this splendid bay can be found. Although the weather wasn't always the best, I enjoyed it very much since I could spend plenty of time reading and - obviously - beading. The photos of the jewellery made on Zakynthos will be taken soon and shown in my blog, as well :)
However, in order to avoid the bad feeling of coming home after landing at Ferihegy I went straight to Gyöngysziget in Budapest where I got hold of a lot of treasures. I'm sure it's not surprising that having so much experience I feel as if I had been exchanged and now I'm full of energy.



1 megjegyzés:

Edit írta...

Nekem is van ilyen fotóm, augusztusban készítettem. :)
Ugye milyen szép hely??