30 szeptember, 2009

Az én Fordanom / My Fordan



Bár a képek nem sikerültek a legtökéletesebben, mert késő éjszaka fotóztam, már nagyon türelmetlen vagyok, hogy közzétegyem :) Talán azért látszik, hogy halvány menta és olivás zöld színeket választottam Fordanom készítéséhez, és hát mit mondjak??? Nagyon olyan lett, mint amit vártam :) Kedvencek közé került :)

Although the pics are not the best as I took them late at night, I'm so impatient now to reveal them :)
Perhaps it is noticeable that I picked light mint and olive colours to make my Fordan and , well, what shall I say??? It turned out just as I expected :) No wonder why it got into my favourites :)

2 megjegyzés:

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Remek lett, gratula!

Ági mama írta...

Ott a helye a kedvencek közt, csodálatos lett!!