26 március, 2011

Az elsők egyike / One of the first ones :)


Még valamikor 2 évvel ezelőtt készítettem ezeket a bogyeszokat az elsőként rendelt Swarovski gyöngyeimből. Akkor alakultak lánccá is, de amint felfűztem őket, rájöttem, hogy eredetileg nem is ilyennek képzeltem el :) Gondoltam, ideiglenesen megtartom, s majd később átfűzöm, de úgy tűnik, már végleges marad... Viszont mivel így is szeretem, itt az ideje, hogy megmutassam Nektek :)

It was about two years ago when I made these beaded beads from my first Swarovski order. Only after I made them turn into a necklace did I realise that I had originally imagined something different. I thought I would keep it for a while and later would re-bead it, but now it seems that that's gonna be the final version... As I like it like this it's time to show it you now :)

19 megjegyzés:

Gruber Tímea írta...

Jó hogy nem fűzted újra!Nekem nagyon tetszenek!!

RaMary írta...

Köszi hogy megmutattad, mert nekem is nagyon tetszik!

Timi (Zelda) írta...

Csodás, nekem nagyon bejövős, és az egyik elsőd :DDD

Kriszta írta...

Nagyon szép!!! :-)

Las Creaciones de Boricua írta...

It's beautiful!!!!!!!!

Maria írta...

Nagyon szép, memórialáncon van?

LUCILA írta...

Bello, bello!

bemese71 írta...

Jujuj, milyen kellemes szinu szepseg!! De jo, hogy igy maradt!:)

Zsófi írta...

Olyan szép és elegáns!

Albert Kinga írta...

Aranyos:) Nekem is tetszik így:)
Van egy díjad nálam, majd nézz be!

Unicornio írta...

Lovely!!!!

Zsófi írta...

Látod, milyen időtálló szépséget fűztél :-)))

MickTaylor írta...

Nem kapkodtad el a publikálást! :)
Nagyon szépséges!
Nem fogott rajta az idő vasfoga,sehol egy rozsdafolt! :) :)

NoNa írta...

Is very beautiful!

Marilla írta...

Tetszik a swari szine .Olyan kis finom ékszer.Van nálam számodra meglepi nézz be hozzám.

Edit írta...

Szépséges!!! Nagyon tetszik a színe!

Alma írta...

Nagyon szép !

Blacklady írta...

Hi Nicoletta,
a beautiful, fine chain. Extravagant and amazing
greetings
karin

Piky73 írta...

Millió hálám szavaitokért!

Drága Maria, nem memórialáncra, hanem sodronyra fűztem, de sikerült olyan szorosra fogni a gyöngyöket, hogy kapott egy viszonylag merevebb tartást :)

Puszi, Niki

I really appriciate your opinions :)

Love, Niki