08 október, 2010

Ő az enyém :) / SHE is mine :)



Sok-sok csodálatos megoldás készült a Bellatrix mintára.
Köszönet Simone-nak ezért a fantasztikus kihívásért. Én személy szerint nagyon élveztem :)
S nagy örömünkre a magyar lányok viszik a pálmát :) Gratulálok mindenkinek!

Tons of beautiful solutions were carried out for the pattern of Bellatrix.
Thanks Simone for announcing this great contest - I enjoyed it a lot and I think it was a rather challenging task :)
And it's even more pleasurable that Hungarian fellows have had such a great success :) Congratulations!

32 megjegyzés:

Marilla írta...

Hát ez gyönyörű lett .A szinei nagyon bejönnek nekem .Szeretem a sötét árnyalatokat és ha jól látom van benne lilás szinezet is .Akkor meg pláne !!!!!

Cseresznyevirág írta...

Nagyon nagyon szép lett! Gratulálok!:-)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szép, gratulálok!!!

Adrienn Lukacs írta...

Szuper lett, nagyon elegáns!

Perlentick@koeln.de írta...

thanks ... and your one was one of my favourites.

best wishes, ruth

LUJZA Gyöngyei írta...

Tökéletes színeket párosítottál össze Nikikém újra! :) A láncrész megoldása is tuti befutó! :) Alíz

Babra írta...

Szió,

csodálkoztam, hogy a medálod nem került be az első 15be, mert nekem nagyon tetszik, és szavaztam is rá:) Naagyon szép:)

Panka gyöngyei írta...

Hát Niki!Gyönyörű!Nagyon tetszik formailag is színeiben is!Elég sok komplex megoldás született!Tök jó,hogy mindenki megtalálta a saját útját,kifejezését!Gratulálok neked is!

kirszti írta...

Gyönyörű lett a láncod, gratulálok!! Jó, hogy te is így élvezted a játékot :) És tudod mi volt még nagyon izgi? Ahogy próbáltuk kitalálni a lányokkal, hogy melyik kié lehet :D

Ági mama írta...

Gratulálok! Csodálatos!!!

Kiss Antalné írta...

Nagyon-nagyon szép a tied is!
Bizony nagyon nehéz volt csak hármat választani!

Edit gyöngyei írta...

Gratulálok nagyon szép ékszert készítettél Büszke vagyok rátok

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszép!!! Gratulálok!
:-)

Gabessz írta...

Igazi gyönyörűség! Csodás színek, nagyon elegáns! Gratulálok!

Vervian írta...

Fantasztikus szépség lett. A nyaklánc rész nagyon ötletes. :-)

Edit írta...

Gyönyörű, elegáns és harmonikus!!! Nagyon tetszik!

Orsi írta...

Fantasztikus lett!!!!

Csíkocska írta...

Szuper! :)

norono írta...

Nagyon szép!!!

POÉ írta...

Gyönyörű szép lett , gratulálok !!!

ekszerlada írta...

Istenem,hát micsoda alkotások születtek!!!Komolyan mondom,egyre sem tudtam mér rámondani,hogy nem tetszik.Nem csodálom,hogy taroltatok!!!
Gratulálok,nagyon szép,komoly,elegáns,egyedi!!!

Zera írta...

Nagyon elegáns és a láncrész szuper megoldás!!! :)

Kritti írta...

Csodálatosat alkottál!

Piky73 írta...

Köszönöm Lányok!!! Csak ismételni tudom magam, nagyszerű volt játszani. Csodás alkotások készültek, gratulálok én is mindenkinek!

Dear Ruth, Thanks a lot :)

Anami írta...

Nagyon ügyesek voltatok, gratulálok, ez is csodaszép!

Mergar írta...

Precioso¡¡¡¡¡¡¡¡¡

nooni írta...

Nagyon szép lett!! Nekem ez volt a No.1. :)

Jewelrita írta...

Nagyon szép munka - sok ilyen játékot, mindannyiunk örömére!

Piky73 írta...

Köszi Nooni, nagyon Drága vagy! S köszönöm Rita Neked is! Igazán boldoggá tesztek :)

Gracias Mergar :)

NoNa írta...

Es muy bonito!!

Alma írta...

Nekem nagyon tetszik!! Viseld egészséggel!

Chinita írta...

Gyönyörű lett! Szerintem simán benne van az első 15ben!:)))