22 november, 2009

Trogiri emlék / A Memento of Trogir



A héten nem igazán éreztem kedvet a fűzéshez. S ihletem se nagyon volt. Talán az időjárásnak köszönhető ez a depis hangulat nálam :( Azért van egy régebbi darabkám, amit még a nyáron, trogiri napfürdőzés közepette készítettem. Szép emlék ezeken a borús napokon :)

I didn't really feel like beading this week. I wasn't even inspired. This depressing feeling is probably due to the weather :( However, I have some old pieces which were made while I was sunbathing on the beach of Trogir this summer. Lovely memory on these dull days :)

9 megjegyzés:

Márticska írta...

Egyszerű,de nagyszerű! Nekem nagyon tetszik!
Úgy látszik nem csak rám van rossz hatással az időjárás. Egész héten csak bontottam,mert semmi nem tetszett amihez hozzáfogtam.

LUJZA Gyöngyei írta...

Valóban napfényt hoz a szetted a depis hétvégébe... :) Alíz

Edit írta...

Vidám darab:)))

Panka gyöngye írta...

Nem voltál egyedül ezzel a kedvtelenséggel:(
Szép,vidám darab:)

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon szép!!! A színéről rögtön a tenger és a nyári ég jut eszembe.

Ági mama írta...

Nagyon szép!! Üde színfolt ebben a rossz időben!

Unknown írta...

Nagyon szép lett! Igazi tenger- és égkék színe van!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

:) Szia! Itt is itt vagyok! :)
Az emlékeid is gyönyörűek lehetnek, és az ékszered is az. Mint a tenger, kellemes, tiszta, és csábító. :)))) Nagyon kis szépséges! :)

Piky73 írta...

Mindig feldobjátok a hangulatomat!!! Köszönöm :)