15 október, 2009

Prague 'lebutítva' / Reduced Prague


Egyáltalán nem állt szándékomban megcsorbítani a Prague karik szépségét, csakhogy képről próbáltam volna fűzni , s miután a látható állapotig eljutottam, döbbentem rá, hogy a teklák közötti csiszoltaknak valójában kisebbnek kellene lenniük :(
Viszont nem volt már szívem lebontani az elkészült RAW-t, s mivel a Tanzanit AB gyöngyök lilás-feketés volta különlegessé teszi ezt az egyszerű mintát, valójában nekem nagyon megtetszett :)

I didn't at all mean to impair the beauty of the Prague bracelets, however, I tried to make it by using photos of them. Only when I got to the stage shown in the pictures had I realised that the facettes between the Tekla beads should have been smaller :(
I would have felt pity, though, for demolishing the beaded RAW and since the purplish-blackish colours of the Tanzanit AB beads make this plain pattern special - I got to like it very much :)


2 megjegyzés:

Ági mama írta...

És milyen gyönyörű lett!!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

Szerintem így "lebutítva" is gyönyör lett, nagyon szépek a színei :) Alíz